9 Aralık 2013 Pazartesi

Ben İnsanları Biriktirmişim Hayatımda...



Bugün evin yakınındaki kafede oturuyordum, kafamı bir kaldırdım ki, kimi göreyim, daha doğrusu kimleri demem gerekiyor. Önce ortaokul yıllarından beri arkadaşım olan M. girdi içeri, uzun zamandır Tanzanya'daydı, meğer dönmüş, sürpriz yapmış. Ne kadar uzun zaman olmuş görüşmeyeli, konuşacak ne çok şey birikmiş. Gerçi hep mesajlaşıyorduk, ama yüzyüze başka keyifli oluyor. Hemen o en sevdiği kahvesini ve dondurmasını ısmarladı, ben de favori tatlımı, başladı muhabbet ortaokul yıllarından, üniversitede ayrıldığımız dönemde de iletişimi nasıl koparmadığımızdan, sonra yine İstanbul'da buluşmamızdan. Konular çok tabi, zaman nasıl geçti anlamadık. İşleri varmış kalktı, ben yine elimdeki kitabı okumaya devam ediyordum ki, bu seferde yine lise arkadaşlarımdan 4 kişi çıkageldiler. Onları yıllardır facebook dışında görmemiştim. Hem de ellerinde hatıralarımızın olduğu resimler, küçük notlarla. Ne güzel sürpriz oldu bu.


Bugün ilginçliklerle dolu, gelenlerin arkası kesilmiyor, hepsi sanki benim için sözleşmiş gibi...

Arkadan kuzenlerim İ. ve B. geldiler, üniversiteden çıkıp geldiklerini, sınavların çok yoğun olduğunu söylüyorlardı. Anlayamadım, onlar mezun olmamış mıydı, çalışmıyorlar mıydı? Şaşkınlığımı atamadan arkadaşım A. geldi, İspanya seyahatinin fotoğraflarını getirdim, gel bakalım dedi. Kafam iyice karıştı, bize hangi yıldayız, neredeyiz karmaşasına düştüm.

Sanırım daha devamı gelecekti bu ziyaretçilerin ki, annem seslendi içeriden ve ben gözlerimi açtım. Odamdaydım, yerde oturuyor, çekmecelerimi düzenliyordum, arkadaşlarımın, kardeşlerimin, kuzenlerimin yıllar içinde bana yazdığı, mektuplar, kartlar, küçük notlar ve fotoğraf albümleri ile hafif bir kestirmişim :)) Ben yıllarca bu kağıt parçalarını değil insanları biriktirmişim. Ne çok sevenim olmuş, var hala. Bazen bunları nasıl unutuyor, başka şeylere takılıyormuşum. İyi ki saklamışım bu hatıraları, ne çok şey anımsattı bana sabah sabah. Seviyorum hepinizi….

dipnot: Gün 9. Bir kafedesiniz, başınızı kaldırdınız ki kimi göresiniz! “Kimi” kısmı size kalmış, buyrun yazıda anlatın. ödeviydi bugün kü blogfirtinasi konusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder