27 Aralık 2013 Cuma

Yeni Yıl Süslemeleri

Yine bir yeni yıl heyecanı başladı ve heryer süslemelerle değişti. Bu bizim kültürümüzde var veya yok, tartışılır. Ama dışarı çıkıp bu süslemeleri görünce bana hissettirdiği, eğlence, keyif, canlılık, başka bir anlamı da yok. Ne Noel'i kutluyorum bunları görünce, ne özel anlamlar yüklüyorum. Avrupa'nın herhangi bir şehrinde ki kozmopolitliği, canlılığı, renkliliği görüyorum.

Uuzn bir grip döneminden sonra hala çok iyileşmemiş olsam da, evde yat yat sıkılınca kendimi kısa bir yürüyüşe Bağdat Caddesi'ne attım. aşağıdaki değişik süslemeleri görünce de, deklanşöre basmadan duramadım. Bu sene Belediye farklı bir süsleme şekline gitmiş, seçim öncesi diye belki de :))

Bir de gece gidip görmek lazım, ışıklar içinde ayrı bir havası vardır mutlaka...
Vakko'nun artık klasikleşmiş süslemeleri



kardan adamdan çok dondurmaya benziyorlar :)

gönül verdiğim renkler :)

oo hediye paketi açmayı çok severim



labirent şeklinde paket




Amcam şaşkınlık içinde bakmakta...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder