9 Kasım 2013 Cumartesi

Başlıyorum...

Herşey 4 gün önce kuzenim B.'ye sorduğum "Nasıl gidiyor?" sorusuna verdiği "Bir yenilik yok :(" cevabı üzerine başladı. İlham denilen şey böyle geliyor olsa gerek :) O an bu blogu yazmaya başlama fikri çaktı beynimde. Çoktandır bir blog yazmak istiyordum, ama içeriğine karar veremiyordum. İşte o gün karar verildi.

Gerçekten yenilik hiç olmuyor mu hayatımızda? Ne olursa yenilik olarak, heyecan olarak, mutluluk olarak yorumluyoruz. Hep ileride olması istenen şeylere bağlamıyor muyuz, ha sevgilim oldu, olacak. Yok kocam beni sevdi, sevecek. Çocuğum oldu, büyüyecek, iş konuları vs…

Bunları yazdığıma bakmayın, ben oldukça karamsar bir insanım, o nedenle, bu yazıları kendi terapim olarak görüyorum. Ha bir de birilerine birşeyleri hatırlatırsa ne mutlu.

Mümkün olduğunca günlük yazmaya çalışacağı. Hergün küçücükte olsa bir yenilik, bir yeni bilgi, bir yeni heyecan olduğuna inanıyorum hayatımızda. Bunları takip etmeye ve sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Umarım güzel birşeyler çıkar ortaya…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder