3 Şubat 2014 Pazartesi

Eyvah Eyvah…cok guluyorum :)

Çok sık sinemaya gitmiyorum, ama Şubat tatili bahanesiyle yeğenlere değişiklik olsun diye sinemaya gitmeye karar verince, hem de vizyona Ata Demirer'in Eyvah Eyvah serisinin 3. gelince gitmemek olmazdı.





Film beni yanıltmadı, hem esprileri keyifli, kaliteli, "bel altına vurmadan güldüremem" mantığı olmadan çalışan, hem mükemmel oyuncular ve oyunculuklar, çocukları gönül rahatlığıyla götürebileceğimiz tarzda bir film olmuş. 2. filmi, 1. den daha çok beğenmiştim. Bunu daha da beğendim. Müziği, şarkıları güzel, Hüseyin Badem'in klarneti güzel, şarkılar güzel, Firuze abla güzel. Çocuklar da çok eğlendi, bizler de.

Düğün Dernek filmi için yazdığım yorumları hatırlarsınız, ben ne o tip filmleri, içeriğini, ne de aman Allah korusun, Recep İvedik serisini sevmiyorum, çocuklara büyük sakınca diyorum. Maalesef 4. de geliyormuş, yine halk koşa koşa gider, bayıla bayıla seyreder, kalite anlayışımız da sapır sapır dökülmeye devam eder bu seviyesi düşük filmlerle. Üzülüyorum, inanın çok üzülüyorum. Elimden tek gelen kimselere o tip filmleri övmemek, yeğenlerime sözümün geçtiğince izletmemek…

Keşke gişede de Eyvah Eyvah rekorlar kırsa, bir kez bu konuda içime bir ümit doğsa


1 yorum:

  1. http://download.cnet.com/PhotoScape-X/3000-2192_4-76019130.html

    Merhaba Pınar Hanım,
    Mac için yukarıdaki linkten indirebilirsiniz programı :)

    YanıtlaSil