21 Ocak 2014 Salı

Ego - izm!!!

Bugünlerde en nefret ettiğim, beni en çok çileden çıkaran, kafamda dönüp dönüp duran bir çözüm bulamadığım "IZM" budur, Egoizm!





Şu ego denen meret nasıl ruhlarımızı sarmış, bizi esir almış ama herkes, heryerde. Hepimiz hayatımızın bir anında egomuzu herşeyin üstünde tuttuk, tutuyoruz. Ama bu bahane değil, bu gerçekten insanlığın başına bir bela ve inanıyorum ki her türlü kötülüğün, kokuşmuşluğun arkasından geliyor. Farkındalıklarımızı arttırıp, hep bana, hep bana hallerinden biraz çıkabilsek, hayatın merkezinin sadece kendimiz olmadığını görebilsek, hep kendimizi haklı, hep en akıllı, hep herşeyi en iyi bilen olmadığımızı anlasak, eminim çok güzel olacak, daha güzel…

Bunları yazınca aklıma MFÖ'nün "Sen neymişsin be abi" şarkısı geldi :)))



Nereden çıktı tüm bunlar, neden böyle celallendim, bilmiyorum, etrafımdaki insanların egolarımı şişti, bana mı batmaya başladı, şuan ülkeminde bulunduğu durumdan dolayı da mı nedir, daha fazla düşünür, her sözün, her hareketin arkasında bir anlam aramaya başladım, ama gözüme gözüme giriyor işte her biri ve ben bunları duyup, düşündükçe, soyutlamak istiyorum, kaçmak istiyorum.

Biraz üstüste geldi galiba, önce bu ülkede ki karışıklıklar, kimin doğru kimin yalan söylediğini bilememek, herkesin kendisini haklı görmesi, kavgalar, ihanetler, yalanlar, hep bana hep banalar, sonra bu sefer etrafta yakın veya uzak insanlarda "ben ben ben" duymaktan sıkılmam beni bu yazıya itti, ben kendim çok masummuyum değilim tabii ki, ama işte kendimle yüzleşmeye çalışıyorum, kendi lehime olmasa da egomu bastırmaya çalışıyorum, biraz daha bu farkındalık hepimiz de olsa diye de içimden geçirmeden duramıyorum, ne yapayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder