14 Kasım 2014 Cuma

Şekersiz Hayat mı? Denemeye değer

Nadir bulduğum vakitlerde internette gezinip birşeyler bulup okumayı seviyorum, o nadir zamanlar iyice nadirleşti ya neyse :))

Dün okuduğum bir blogta, şekerin zararları gibi bildiğimiz ama kulak ardı ettiğimiz konularda birşeyler okurken, o sayfadan bu sayfaya derken Slingomom blogundaki bu yazıya rastladım. Neden olmasın ki dedim, neden yapmayayım ki, özellikle bu aralar yediğim şeker veya çikolatanın kızıma sütümden geçip nasıl etki ettiğini düşünmeye başlamışken, tam zamanıdır.

Bugün ilk günümdü. Amacım hayatımdan tüm karbohidratları çıkarmak değil, ilk aşamada, içine şeker eklendiğini bildiğim tüm yiyecekleri yemekten vazgeçiyorum. Paketlenmiş ürünlerin içeriklerini dikkat edip, içinde şeker olanları elemekte niyetim ayrıca. O kadar çok paketlenmiş üründe esasında şeker var ki, farkındalığımın artacağını düşünüyorum.

Hergün düzenli yazacağımı sanmıyorum ama aralıklarla bendeki değişiklikleri yazıp merak edenleri ( varsa eğer:) ) haber vereceğim. Amacım şu şeker bağımlılığımdan kurtulmak.

Zaten yıllardır çaya, kahveye şeker koymam, bir seneden fazladır kola içmiyorum. Bakalım daha farketmeden nelerden şekeri alıyormuşum bünyeme ve vazgeçtikçe bende neler değişecek? Haber vereceğim. Bu da benim şekersiz hayat meydan okumam olsun. Bana Slingomom'ın ilham olması gibi, belki bende birilerine ilham veririm:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder