25 Mayıs 2014 Pazar

Kitap Kulubümüz

Kuzenim bu fikri ortaya attı, hadi bir kitap grubu kursak ya dedi, şöyle kuzenler, arkadaşlar ilgilenenler gelsin, bir kitap seçelim, okuyalım, tartışalım vs vs...

Ben hemen atladım bu fikre tabi, hem zaten kitaplar ben daha okumaya başlamadan, annem her gün okuduğundan en yakın dostlarım olduğundan, hem de Dubai'de yaşarken bu kitap gecelerini orada ki Türk arkadaşlarla deneyimlediğimden.

Çok keyifli bir aktivitedir, edebi tartışmalara çıkmaz genelde boyutu, ama kitaptan, yazardan girip, havadan sudan, günlük dertlerden heryerden çıkması muhtemeldir. Beyin fırtınası mı dersiniz, kafa boşaltmak mı, valla hepsi uyar. Ondan atladım ya kuzenin projesine

Şimdilik 4-5 kişi olduk bile, kitabımızı seçeceğiz, düşünmekteyiz, fikri olan var mı? Paylaşın seviniriz :) İstanbul'da olup da katılmak isteyen varsa ona da neden olmasın


2 yorum:

  1. Henüz okumadiysaniz "ve dağlar yankilandi" yi onerebilirim. Ben ancak okuyorum ve elimden bırakmakta zorlanıyorum. En hızlı okuduğum kitaplardan biri .. ve evet güzel bir fikir kitap grubu kurmak. Sevgilerle.. feyza :)

    YanıtlaSil
  2. dogrusu okumadim Feyzacim, ama mutlaka bakicam internetten, fikir icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil