29 Ocak 2014 Çarşamba

Muhim Kampanya - Nescafe & Nestle Coffee Mate Ayrılmaz İkili mi Gerçekten??

Fikrimuhim'den haberdar mısınız? Ben onlarla 5-6 sene önce tanıştım, bir arkadaşım vasıtasıyla. Farklı ürün grupları veya markalarla ilgili bir çeşit pazar araştırması yapan ve bunun için bizim gibi halktan insanları, üyelerini kullanan bence çok eğlenceli bir site. Bir kere üye oluyorsunuz, ve sonra size ya yazılı anketler olarak ki, çoğunlukla böyle, ya da mühim kampanyalar geliyor. Ve biz de puan biriktirip, hediye kazanabiliyoruz.

Bu sefer ben Nestle'nin Nescafe & Nestle Coffee Mate muhim kampanyasına katıldım, evime 2 set olarak Nescafe ve Nestle Coffee Mate geldi. Bunları deneyip, fikrimizi rapor olarak sunmamız bekleniyordu. Özellikle beklenen Coffee Mate ile ilgili fikirlerimizdi. Nescafe kendisini yeterince kanıtlamış bir marka ve lezzet. Bir jenerik isim ve marka, başka markalar olsa bile herkes granül kahveye Nescafe diyor, bu da onun ne kadar güçlü olduğunun bir kanıtı. O konuda diyecek hiç bir lafım yok.


kargoyla mühim paketim böyle geldi

içinden iki kutu denememiz için Nescafe ve Nestle Coffee Mate çıktı



Ama sıra Nestle Coffee Mate ürününe gelince, aynı fikirde değilim.

Bu ürünün kahveme kattığı lezzeti sevmiyorum öncelikle, ben bu ürünü kullandığımda sindirim sisteminde rahatsızlık oluşturuyor. Deneyenlerden annemde aynı fikirde idi, sade içemediğinden ilave ettiğini söyledi. Babamın ise fikri yok. Ben açıkcası süt ilave ederek içmeyi tercih ederim. Ne kadar reklamlarında kahve sütü görünce kaçsa da, bu benim için geçerli değil.

Bir ikinci konu da, yediğim, içtiğim ürünlerin içeriğini merak etmem, özellikle bu proses edilmiş ürünlerde. İnternette wikipediada, bu ürünün içinde hiç bir süt mamülü olmadığı, bir sürü katkı maddesi ve en önemlisi bucak bucak kaçmaya çalıştığım, zararlı olduğunu düşündüğüm mısır şurubu olduğunu okuyunca, daha da rahatsız oldum. Bu bilgi ne kadar doğru bilemiyorum tabii ki, çünkü Nestle'nin kendi sayfasında bitkisel içerikli bir karışım olduğundan başka bir bilgi yok. Eh bu da benim gibi farkındalığı yüksek biri için yeterli değil. İşin içinde gıda mühendisi olmanın getirdiği bir merak, araştırma, irdeleme de var belki de.

Sonuç olarak benim için Nescafe geçer not alırken, Coffee Mate evime girmesini istemediğim bir üründür. Kimse bozulmasın ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder